Підготовка експертів з освіти: теоретичний аспект

Пономаренко, Н. Г. (2015) Підготовка експертів з освіти: теоретичний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (82)). с. 88-91. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (349kB) | Перегляд

Опис

В статті розглянуто теоретичний аспект підготовки експертів з освіти. Визначені принципи підготовки експертів в галузі освіти, а саме принцип самостійності, принцип спільної дії, принцип спирання на власний досвід, принцип індивідуалізації, принцип контекстності, принцип усвідомленості, принцип розвитку освітніх потреб. Проаналізовані підходи щодо підготовки експертів з освіти. З‟ясовані загальні рамкові вимоги до моделі підготовки та основні завдання програм підготовки експертів в галузі освіти. Охарактеризовані компетенції, якими повинен володіти експерт з освіти по завершенню підготовки.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: додаткова професійна освіта, експерт з освіти, освітні програми, підготовка експертів в галузі освіти, професійні компетенції
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 25 Лют 2016 09:41
Останні зміни: 25 Лют 2016 09:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20436

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу