Tutoring як метод роботи з дорослим учнем

Жулковський, Пшемислав (2015) Tutoring як метод роботи з дорослим учнем. Українська полоністика (12). с. 28-38. ISSN 2220-4555

[img]
Перегляд
Text
Download (564kB) | Перегляд

Опис

У статті обговорюється метод індивідуального навчання – tutoring. Цей метод базується на безпосередній зустрічі викладача зі студентом. Метою цього процесу є інтегральний розвиток знань, навичок та міркувань у підопічного.

Тип елементу : Стаття
Теми: Q Наука > Q Наука (Загальне)
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 15 Бер 2016 08:52
Останні зміни: 15 Бер 2016 09:00
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20569

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу