Наукові підходи до побудови моделі іншомовної стратегічної компетенції учня загальноосвітньої школи

Щерба, Н. С. (2008) Наукові підходи до побудови моделі іншомовної стратегічної компетенції учня загальноосвітньої школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). с. 211-214. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (143kB) | Перегляд

Опис

У статті обґрунтовано доцільність розробки питань стратегічної компетенції, запропоновано її визначення у "компенсаторному" й "діяльнісному" трактуванні, структуру й модель стратегічної (діяльнісної) компетенції учня середньої загальноосвітньої школи, а також інтерпретовано зміст компонентів цієї моделі.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач, що депонує: І.М. Гінгін
Дата внесення: 11 Лист 2008 11:50
Останні зміни: 14 Серп 2015 18:09
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2087

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу