Розвиток інтегрованого мислення майбутніх педагогів-музикантів у процесі роботи над шкільною піснею

Каплун, Т. В. (2005) Розвиток інтегрованого мислення майбутніх педагогів-музикантів у процесі роботи над шкільною піснею. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). с. 183-184.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (107kB) | Перегляд

Опис

Автор статті розкриває особливості взаємозв’язку різноманітних навчальних дисциплін у процесі підготовки музиканта-фахівця до роботи над шкільною піснею з дитячим колективом.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач, що депонує: О.А. Халімончук
Дата внесення: 11 Лист 2008 11:42
Останні зміни: 14 Серп 2015 18:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2097

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу