Теоретико-методологічні засади дослідження мотивації досягнення та самооцінки тривожності у ранньому юнацькому віці

Юрчук, В., Загурська, І. С. (2016) Теоретико-методологічні засади дослідження мотивації досягнення та самооцінки тривожності у ранньому юнацькому віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). с. 178-180.

[img]
Перегляд
Text
Download (263kB) | Перегляд

Опис

Швидкоплинний розвиток нашої спільноти, розширення інформаційних меж та реорганізаційні процеси в усіх сферах її життєдіяльності вимагають від підростаючого покоління уміння зорієнтуватись у широкому об’ємі інформації та якісно засвоювати нові набуті знання.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: Оксана Горай
Дата внесення: 04 Лип 2016 18:52
Останні зміни: 04 Лип 2016 18:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21595

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу