Активізація конструктивного потенціалу внутрішньоособистісних конфліктів учителів як передумова їх особистісно-професійного зростання

Власенко, Інна (2016) Активізація конструктивного потенціалу внутрішньоособистісних конфліктів учителів як передумова їх особистісно-професійного зростання. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). с. 20-23.

[img]
Перегляд
Text
Download (653kB) | Перегляд

Опис

Соціально-політична нестабільність, зміни ціннісних засад суспільства, реформування системи освіти в Україні зумовлюють зростання конфліктності у стосунках суб’єктів навчально-виховного процесу, а також підвищення внутрішньої дисгармонії вчителя, що виявляється у формі внутрішньоособистісних протиріч та конфліктів.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: Оксана Горай
Дата внесення: 05 Лип 2016 13:03
Останні зміни: 05 Лип 2016 13:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21607

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу