Трансформація змісту предмета «Суспільствознавство» (1963–1975 роки) у межах переходу від модернізованої «Школи праці» до «Школи навчання»

Арешонков, В. Ю. (2013) Трансформація змісту предмета «Суспільствознавство» (1963–1975 роки) у межах переходу від модернізованої «Школи праці» до «Школи навчання». Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології. Збірник наукових праць Херсонського національного технічного університету (2(9)). с. 185-191.

[img]
Перегляд
pdf
Download (83kB) | Перегляд

Опис

У статті висвітлюється процес трансформації змісту предмета "Суспільствознавство" у період 1963-1975 рр. Розглядаються підходи до формування змісту, структури курсу, до методики його навчання. Зроблено висновки про те, що зміни навчального змісту у програмах 60-х - 70-х рр. були зумовлені трьома головними чинниками - змінами політико-ідеологічної кон'юнктури в державі; оновленням завдань, що стояли перед освітою; удосконаленням змісту за результатами практики навчання.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: суспільствознавство, навчальна програма, зміст освіти.
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Історичний факультет > Кафедра права та публічного управління
Користувач, що депонує: Лаборант іст. фак. Світлана Чорновіл
Дата внесення: 22 Серп 2016 13:03
Останні зміни: 23 Січ 2018 13:44
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21769

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу