Упровадження моделі підготовки магістрів до освітньо-наукової діяльності в умовах масових відкритих дистанційних курсів

Бацуровська, І. В. (2016) Упровадження моделі підготовки магістрів до освітньо-наукової діяльності в умовах масових відкритих дистанційних курсів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (85)). с. 14-20. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

В статті представлено етапи впровадження масових відкритих дистанційних курсів в освітньо- наукову підготовку магістрів. Створено принципову схему впровадження масового відкритого дистанційного курсу. З’ясовані ступені інтеграції масового відкритого дистанційного курсу, зокрема вищий, достатній, середній та низький ступені. Обґрунтовано зміст визначення відповідного ступеня, що забезпечує їх імплементацію в освітньо-наукову підготовку магістрів.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: масовий відкритий дистанційний курс, освітньо-наукова підготовка магістрів, інтеграція, моніторинг.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 20 Жов 2016 17:48
Останні зміни: 20 Жов 2016 17:55
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22218

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу