Особливості діалогової взаємодії суб'єктів у дистанційному навчанні

Коневщинська, О. Е. (2010) Особливості діалогової взаємодії суб'єктів у дистанційному навчанні. Матеріали доповідей VI Всеукраїнської науково-практичної конференції "Інформаційні технології в освіті, науці і техніці" (ІТОНТ-2010), 2. с. 13-15.

[img]
Перегляд
Text
Download (74kB) | Перегляд

Опис

Діалогова взаємодія в ситуації дистанційного навчання має певні особливості. Її характеризують дидактичне спрямування, асиметрія на користь учителя (домінування), розвивальний характер, надлишковість інформації. В ній можна виділити варіантні та інваріантні складові: інваріантні складові - це ті характеристики взаємодії, що визначаються перцептивними й універсально-психологічними особливостями людини, а варіантні - ті її риси, які формуються під впливом сповідуваної педагогом освітньої ідеології та його особистісних характеристик.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: діалогова взаємодія суб"єктів,дистанційне навчання
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: к.пед.н О.Е. Коневщинська
Дата внесення: 17 Лист 2016 17:57
Останні зміни: 17 Лист 2016 17:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22471

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу