Особливості формування суб’єктності учня в підлітковому віці

Кирильчук, І. В. (2016) Особливості формування суб’єктності учня в підлітковому віці. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5). с. 184-188. ISSN 2311-8466

[img]
Перегляд
Text
Download (762kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядаються особливості формування суб’єктності учня в молодшому підлітковому віці. Представлено результати дослідження складових суб’єктності молодшого підлітка, що визначають успіш- ність соціалізації його на етапі переходу в середню школу. Обґрунтовано, що формування суб’єктності учня в підліковому віці – безперервний динамічний процес, який відображає рівень активності підлітка, його відпові- дальності, вибірковості, ставлення до себе, учбової діяльності. Стосунки з учителем та однокласниками спо- нукають молодшого підлітка до саморозвитку, до усвідомлення своєї самоцінності і цінності іншої людини.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: здібності, суб’єктність, навчальний процес, цінності, підлітковий вік.
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: Оксана Горай
Дата внесення: 13 Січ 2017 21:57
Останні зміни: 13 Січ 2017 21:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23277

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу