Інноваційний маркетинг як чинник конкурентоспроможності та соціально-економічного розвитку підприємства

Вікарчук, О. І. (2016) Інноваційний маркетинг як чинник конкурентоспроможності та соціально-економічного розвитку підприємства. In: Соціально-економічні процеси та суспільні трансформації в Україні: чинники, тенденції, концептуальне обґрунтування прогресивних змін. ЖДТУ, с. 162-175.

[img]
Перегляд
pdf
Download (338kB) | Перегляд

Опис

У реаліях стрімкого розвитку ринку стає дедалі важче дослідити попит, сформувати чітке уявлення про уподобання споживачів та здійснити ефективний маркетинговий вплив на них.

Тип елементу : Розділ книги
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 16 Січ 2017 08:27
Останні зміни: 16 Січ 2017 08:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23302

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу