Розробка програмного забезпечення ігрового типу засобами Unreal Technology

Сидоренко, Т. О. (2017) Розробка програмного забезпечення ігрового типу засобами Unreal Technology. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 236-238.

[img]
Перегляд
Text
Download (373kB) | Перегляд

Опис

В даному дослідженні ми розглянемо процес розробки програмного забезпечення ігрового типу, його види та особливості ігрових рушіїв Unreal Engine.

Тип елементу : Стаття
Теми: Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: Оксана Куліковська
Дата внесення: 11 Квіт 2017 09:10
Останні зміни: 11 Квіт 2017 09:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24310

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу