Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємств в Україні

Мосійчук, І. В. (2017) Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємств в Україні. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія. Видавець Євенок О.О., Житомир, с. 278-302.

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд
Тип елементу : Розділ книги
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: лаборант Наталія Юріївна Бальчук
Дата внесення: 07 Лип 2017 09:08
Останні зміни: 07 Лип 2017 09:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25081

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу