Гармонізація вищої освіти україни із системами вищої освіти країн Європи

Барановська, Л. В. (2017) Гармонізація вищої освіти україни із системами вищої освіти країн Європи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). с. 10-13. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (326kB) | Перегляд

Опис

У даній статті визначено ключові положення гармонізації вищої освіти України з Єдиним європейським простором вищої освіти та науки. До них належать: організація навчального процесу у вітчизняних вищих навчальних закладах з використанням кредитно-модульної технології, введення освітніх рівнів бакалавра і магістра; трансформація кандидата наук в доктора філософії (Ph.D), актуалізація ролі іноземної мови як засобу полікультурної освіти і виховання. Проаналізовано результати дослідження українських вчених з проблем порівняльної педагогіки, присвячені підготовці в умовах гармонізації європейського освітнього простору фахівців з іноземних мов. Запропоновано напрями вдосконалення вітчизняної вищої філологічної освіти. Визначено значимість досвіду університетів Німеччини, Фінляндії, Швейцарської Конфедерації в даному аспекті. Запропоновано здійснити удосконалення системи профвідбору вчителів іноземних мов та розвиток їх професійної мотивації; підвищити якість підготовки фахівців - філологів в університетах країни з активним використанням електронного навчання, широко впроваджуючи такі проекти, як «English through Game-based & Gender-oriented Scenarios», «Introduction to English Historical Linguistics», «SWISSLING», які розроблені в університетах швейцарської Конфедерації, Фінляндії, Німеччини.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: гармонізація вищої освіти, Єдиний європейський простір вищої освіти, філолог, іноземна мова.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 11 Вер 2017 17:16
Останні зміни: 11 Вер 2017 17:22
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25219

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу