Педагогічна модель розвитку фахової компетентності викладачів ВВНЗ у системі післядипломної освіти

Рибчук, О. О. (2017) Педагогічна модель розвитку фахової компетентності викладачів ВВНЗ у системі післядипломної освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). с. 231-236. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (704kB) | Перегляд

Опис

Стаття присвячена обґрунтуванню педагогічної моделі розвитку фахової компетентності викладачів ВВНЗ у системі післядипломної освіти. У статті проведено аналіз наукових поглядів на проблему вибору оптимальних форм організації навчального процесу; фахового розвитку у системі неперервної освіти; компетентнісного підходу у системі військової освіти. Досліджено підходи до визначення термінів “модель” і “моделювання”, запропоновано авторське визначення педагогічної моделі розвитку фахової компетентності. Запропоновано структурно-функціональну модель розвитку фахової компетентності викладачів ВВНЗ у системі післядипломної освіти, до структури якої включено такі блоки: цілепокладання, організаційно-педагогічних умов, теоретико-методологічний, змістовний, організаційно-процесуальний і діагностично-результативний. Розкрито зміст основних структурних елементів моделі.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: модель, педагогічне моделювання, розвиток, фахова компетентність, викладач, післядипломна освіта
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 12 Вер 2017 11:24
Останні зміни: 12 Вер 2017 11:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25272

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу