Реалізація категорії адресованості в слоганах німецької та української політичної реклами

Ковальова, Т. П. (2014) Реалізація категорії адресованості в слоганах німецької та української політичної реклами. Мовні і концептуальні картини світу: збірник наукових праць. (50). с. 375-385.

[img]
Перегляд
Text
Download (350kB) | Перегляд

Опис

У статті досліджуються вербальні засоби вираження категорії адресованості в німецьких та українських політичних слоганах. Проаналізовано лексичні й граматичні маркери експліцитного та імпліцитного способів вираження адресата та визначена їх роль в реалізації комунікативно-прагматичного змісту слоганів. У процесі зіставного аналізу способів мовної репрезентації адресата виявлені специфічні особливості досліджуваних національних політичних дискурсів.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: політичний дискурс, політична реклама, політичний слоган, адресат, адресованість, експліцитна інформація, імплікація, імпліцитна інформація
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: лаборант Оксана Борковська
Дата внесення: 27 Жов 2017 11:15
Останні зміни: 27 Жов 2017 11:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25536

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу