Роль маркетингу в системі управління підприємством

Вікарчук, О. І., Коберник, О. (2017) Роль маркетингу в системі управління підприємством. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка.

[img]
Перегляд
pdf
Download (298kB) | Перегляд
Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 15 Січ 2018 11:16
Останні зміни: 15 Січ 2018 11:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26155

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу