Гуманітарне знання як чинник зміни традиційної наукової парадигми

Вознюк, О. В. (2013) Гуманітарне знання як чинник зміни традиційної наукової парадигми. Міждисциплінарний журнал "Паддхаті" (2).

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд
Офіційний URL: http://7promeniv.com.ua/naukovi-doslidzhennia/mizhdystsyplinarnyi-zhurnal/216-2013-vipusk-2/1147-oleksandr-vozniuk-humanitarne-znannia-iak-chynnyk-zminy-tradytsiinoi-naukovoi-paradyhmy.html

Опис

На основі універсального теоретико-методологічного принципу, який базується на універсальній синергетичній парадигмі розвитку та теорії синтезу знань,аналізується розвиток гуманітарного знання в сучасну епоху, що виявляє перехід від традиційної субстратно-речовинної до субстанціонально-польової парадигми пізнання. Подаються головні аспекти зазначеної парадигми.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: The contemporary development of the Humanities is based on the basis of universal theoretical and methodological principle based on the universal synergetic developmental paradigm and the theory of synthesis of knowledge, which reveals the transition of social consciousness from traditional substance and material to substantial and field paradigm of cognition. The main aspects of the noted paradigm are represented.
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент І.О. Денисюк
Дата внесення: 13 Лют 2018 07:24
Останні зміни: 13 Лют 2018 07:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26487

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу