Психолого-педагогічні проблеми екологічної освіти школярів

Вознюк, О. В., Заброцький, М. М. (2004) Психолого-педагогічні проблеми екологічної освіти школярів. Актуальні проблеми психології / за ред. С. Д. Максименка., 7 (2). с. 50-57.

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

В статті розкриваються задачі екологічної освіти на сучасному етапі. Обґрунтовується необхідність розширення репертуару соціальних ролей учнів, формування у них емпатійної відкритості оточенню та розширення афективно-перцептивного поля сприйняття дійсності як важливих напрямків формування особистості з розвинутим екоцентричним типом екологічної свідомості, описані деякі форми та методи, які доцільно застосовувати з цією метою.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: The article deals with the tasks of contemporary ecological education. The necessity of widening of the repertoire of social roles of the schoolchildren, the formation in them the empathic openness to the environment and the development of affection and perception field of cognition as important directions of the formation of the personality with advanced ecocentric type of ecological consciousness is substantiated; some forms and methods are described which are expedient for using with this purpose are delineated.
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент І.О. Денисюк
Дата внесення: 01 Бер 2018 08:54
Останні зміни: 01 Бер 2018 08:54
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26621

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу