Причини розробки та основні етапи становлення шкільного навчального предмета "суспільствознавство" на початку 60-х років ХХ ст.

Смагін, І. І. (2008) Причини розробки та основні етапи становлення шкільного навчального предмета "суспільствознавство" на початку 60-х років ХХ ст. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (41). с. 64-68.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (135kB) | Перегляд

Опис

У статті досліджуються причини розробки та аналізуються етапи становлення навчального предмета "Суспільствознавство" у процесі реформування шкільної суспільствознавчої освіти на початку 60-х років ХХ століття. Зроблено висновки, що впровадження нового навчального предмета було спричинене внутрішньополітичними змінами у державі та пройшло чотири етапи становлення.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LA Історія освіти
Користувач, що депонує: Олександр Сергійович Яценко
Дата внесення: 22 Трав 2009 06:51
Останні зміни: 14 Серп 2015 19:18
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2698

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу