"Правознавчий" та "законознавчий" підходи до викладання шкільних правових навчальних предметів

Смагін, І. І. (2008) "Правознавчий" та "законознавчий" підходи до викладання шкільних правових навчальних предметів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). с. 51-55.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (132kB) | Перегляд

Опис

У статті, на основі аналізу історії шкільної правової освіти, досліджуються концептуальні підходи до формування правових навчальних предметів. Доведено, що вітчизняна практика шкільного навчання виробила два підходи до викладання шкільних правових навчальних предметів: "правознавчий" та "законознавчий". Зроблено висновок про необхідність "правознавчого" підходу до формування сучасних правознавчих предметів у школі.

Тип елементу : Стаття
Теми: K Право > K Право (Загальне)
Користувач, що депонує: лаборант К.В. Сокальська
Дата внесення: 25 Вер 2009 11:29
Останні зміни: 14 Серп 2015 19:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2709

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу