Роль наукових шкіл у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя біології (з досвіду роботи Житомирської наукової малакологічної школи)

Мельниченко, Р. К., Сорочинська, О. А., Стадниченко, А. П. (2018) Роль наукових шкіл у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя біології (з досвіду роботи Житомирської наукової малакологічної школи). Проблеми освіти: збірник наукових праць ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». с. 166-173.

[img]
Перегляд
Text
Download (568kB) | Перегляд

Опис

У статті розкрито історію становлення, форми та напрями діяльності Житомирської наукової малакологічної школи та її дочірніх структур. Здійснено аналіз її найбільш значущих результатів роботи у фауністичному, паразитологічному та екологічному напрямках. Показано провідну роль наукової школи як осередку науково-дослідницької діяльності викладачів, аспірантів і студентів університету. З’ясовано важливість роботи наукових шкіл у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя біології.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: наукова школа, науково-дослідницька діяльність, професійна компетентність, вчитель біології, Житомирська наукова малакологічна школа.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи
Користувач, що депонує: kaf.zoology Zoo KZ
Дата внесення: 30 Лист 2018 11:54
Останні зміни: 30 Лист 2018 11:56
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27790

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу