Основні аспекти професійно-психологічної готовності педагога до праці в інклюзивному середовищі закладів загальної освіти

Вознюк, О. В., Вознюк, О. М. (2018) Основні аспекти професійно-психологічної готовності педагога до праці в інклюзивному середовищі закладів загальної освіти. Актуальні проблеми педагогіки початкової школи в контексті освітньої реформи: зб. наукових праць учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Коломия, 30 листопада 2018 р.). с. 101-108.

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

У статті розглядаються основні компоненти професійно-психологічної готовності педагогів до впровадження інклюзивного навчання: технологічний, інформаційний та аксіологічний. Окреслено складові основних компонентів готовності, актуалізація яких особливо важлива на початкових етапах впровадження інклюзивної освіти в освітнє середовище

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
R Медицина > RA Суспільні аспекти медицини
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент І.О. Денисюк
Дата внесення: 10 Груд 2018 22:49
Останні зміни: 10 Груд 2018 22:49
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27834

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу