Загальна структура методики застосування ігрових симуляторів для формування професійних м’яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів

Концедайло, В. В., Вакалюк, Т. А. (2018) Загальна структура методики застосування ігрових симуляторів для формування професійних м’яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України: Збірник матеріалів наукової конференції. с. 141-145.

[img]
Перегляд
pdf
Download (210kB) | Перегляд
Офіційний URL: http://lib.iitta.gov.ua/711730/?fbclid=IwAR05Qe92MUbK2mRcETlFeOzB_qKqVPVk4rgH0APWqq5dp1NK1YyM772GmDQ
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: доцент Тетяна Анатоліївна Вакалюк
Дата внесення: 28 Бер 2019 12:47
Останні зміни: 28 Бер 2019 12:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28653

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу