Стратегічні орієнтири риторичної підготовки майбутніх учителів-словесників

Кучерук, О. А. (2017) Стратегічні орієнтири риторичної підготовки майбутніх учителів-словесників. Неперервна освіта: акмеологічні студії (Педагогічні науки. Психологічні науки): наук.журнал (2). с. 94-100.

[img]
Перегляд
Text
Download (408kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто проблему побудови й реалізації професійно орієнтованої стратегії риторичної підготовки майбутніх учителів-словесників з урахуванням ідей акмеології. На основі аналізу науково-методичної літератури й синтезу теоретичних положень визначено й окреслено ключові стратегічні орієнтири щодо формування риторичної особистості вчителя-словесника, характерною ознакою якої є риторична компетентність. Вказано на перспективність акмеологічних технологій розвитку риторичної особистості фахівця, здатного досягти вершин особистісно-професійного зростання. Наведено критерії реалізації змісту і технологій навчання в межах стратегії професійно-риторичної підготовки майбутніх учителів-словесників.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: модель навчання; педагогічна риторика; підходи до навчання, проект навчання; стратегічні орієнтири професійно-риторичної підготовки педагогів-словесників; стратегія навчання
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання
Користувач, що депонує: Виктория Игоревна Пустохина
Дата внесення: 08 Квіт 2019 09:15
Останні зміни: 08 Квіт 2019 09:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29003

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу