Проблема психологічної готовності практичних психологів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

Портницька, Н. Ф., Тичина, І. М., Лесик, С. М. (2018) Проблема психологічної готовності практичних психологів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Корекційна педагогіка. вісник Всеукраїнської асоціації корекційних педагогів: науково-практичний журнал (1). с. 13-16.

[img]
Перегляд
Text
Download (278kB) | Перегляд

Опис

У статті представлений досвід співпраці спеціальної школи-інтернату та університету у системі підготовки студентів-психологів до роботи з дітьми з розладами інтелектуальної діяльності. Здійснено опис етапів включення майбутніх психологів до діагностичної та корекційно-тренінгової роботи, труднощі, з якими тикаються студенти. Представлено результати рефлексії студентами найпростіших способів налагодження спільної діяльності з учнями-школи-інтернату

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: діагностична робота, корекційно-тренінгова робота, розлади інтелектуальної діяльності
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: доцент Наталія Федорівна Портницька
Дата внесення: 24 Квіт 2019 06:11
Останні зміни: 24 Квіт 2019 06:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29292

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу