Літературознавча пропедевтика на уроках класного й позакласного читання в початковій школі

Куликівська, С. В. (2020) Літературознавча пропедевтика на уроках класного й позакласного читання в початковій школі. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті.. с. 244-247.

[img]
Перегляд
pdf
Download (218kB) | Перегляд

Опис

Організовуючи процес читання, педагог повинен пам’ятати про такі чинники: жанрову й ідейно-тематичну специфіку художнього твору; психологічні основи самого процесу читання на різних етапах навчання; особливості сприйняття й засвоєння змісту художнього твору учнями початкової школи тощо. Крім того, формування інтересу дитини до свідомого читання не можливе без літературознавчої підготовки.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Пропедевтика, класне й позакласне читання, початкова школа
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 26 Лист 2020 11:24
Останні зміни: 26 Лист 2020 11:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31816

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу