Реалізація принципу наочності в аспекті активізації навчально- пізнавальної діяльності учнів початкових класів

Висоцька, Л. М., Гордієнко, О. А. (2021) Реалізація принципу наочності в аспекті активізації навчально- пізнавальної діяльності учнів початкових класів. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.

[img]
Перегляд
pdf
Download (298kB) | Перегляд

Опис

Застосування засобів наочності дає можливість учневі безпосередньо сприймати інформацію про предмет навчання, відчувати, торкатися його, створює безпосередній зв’язок навчання з досвідом та навколишнім світом.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 16 Черв 2021 07:22
Останні зміни: 16 Черв 2021 07:22
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32841

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу