Соціальний характер невизначеності сучасної порівняльної реклами

Слюсар, В. М. (2021) Соціальний характер невизначеності сучасної порівняльної реклами. In: Ціннісні орієнтири в сучасному світі: теоретичний аналіз та практичний досвід: збірник тез ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 13-14 травня 2021 року, Тернопіль : Вектор.

[img]
Перегляд
Text
Download (169kB) | Перегляд

Опис

Сучасний глобалізований світ характеризується структурними змінами медіапростору, особливо його рекламної складової. Економічні та технічні фактори його розвитку актуалізують необхідність створення і упровадження ефективних соціальних та правових регулятивів його функціонування. Зокрема в Україні з 11 грудня 2019 року набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо гармонізації законодавства у сфері порівняльної реклами із правом Європейського Союзу)», яким вносяться зміни у низку законодавчих актів, які регулюють рекламну діяльність в Україні. Важливим є факт зміни умов функціонування порівняльної реклами, у т. ч. визначаються умови її правомірного / неправомірного використання

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Промова(виступ))
Ключові слова: реклама, порівняльна реклама, невизначеність, символічний обмін, рекламна діяльність
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Підрозділи: Історичний факультет > Кафедра філософії та політології
Користувач, що депонує: Vadym Mykolaiovych Slyusar
Дата внесення: 22 Черв 2021 05:19
Останні зміни: 22 Черв 2021 05:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32945

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу