Аналіз маркетингової діяльності підприємства як дієвий інструмент системи менеджменту: організаційний аспект

Клімова, І. О. (2021) Аналіз маркетингової діяльності підприємства як дієвий інструмент системи менеджменту: організаційний аспект. УНУС.

[img]
Перегляд
Text
Download (479kB) | Перегляд
Тип елементу : Інший
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 02 Лист 2021 08:16
Останні зміни: 02 Лист 2021 08:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33320

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу