Аутсорсинг маркетингового аналізу

Іваненко, В. О. (2021) Аутсорсинг маркетингового аналізу. In: VІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики».

[img]
Перегляд
Text
Download (320kB) | Перегляд

Опис

Матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції кафедри маркетингу Уманського національного університету садівництва «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики»

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 10 Груд 2021 08:53
Останні зміни: 10 Груд 2021 08:53
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33478

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу