Структурування й алгоритмізація шкільної геометрії як основа інформатизації вивчення курсу

Міхеєв, В. В. (1998) Структурування й алгоритмізація шкільної геометрії як основа інформатизації вивчення курсу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1). с. 35-38. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (115kB) | Перегляд

Опис

В статті розглядаються та ілюструються на прикладах можливі підходи до структурування й алгоритмізації навчання математиці при створенні педагогічних програмних засобів зі шкільної геометрії.

Тип елементу : Стаття
Теми: Q Наука > QA Математика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: І.А. Бураченко
Дата внесення: 25 Лист 2008 12:12
Останні зміни: 26 Серп 2016 20:05
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/338

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу