Закономірності професійної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії

Якса, Н. В. (2009) Закономірності професійної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (47). с. 76-80.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (158kB) | Перегляд

Опис

У статті обговорюються закономірності професійної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії, серед яких важливими є закономірності циклічності; гетерохронності; цілісності і згармонізованості; оптимальності і доцільності, що відображають її гуманістичне спрямування, потребу у реалізації принципу діалогічності, суб’єкт-суб’єктної взаємодії.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач, що депонує: Л. А. Лупаренко
Дата внесення: 17 Лист 2009 10:25
Останні зміни: 14 Серп 2015 20:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3464

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу