Кумулятивна казка як засіб формування фонологічної компетентності учнів початкової школи

Пилявець, Л. В. (2022) Кумулятивна казка як засіб формування фонологічної компетентності учнів початкової школи. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). с. 225-228.

[img]
Перегляд
Text
Download (548kB) | Перегляд
Офіційний URL: http://eprints.zu.edu.ua/34729/
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач, що депонує: лаборант Юлія Харчишина
Дата внесення: 09 Груд 2022 12:56
Останні зміни: 09 Груд 2022 13:05
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35357

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу