Підготовка майбутніх учителів початкових класів до оцінювання навчальних досягнень молодших школярів

Басюк, Н. А., Гордієнко, О. А. (2022) Підготовка майбутніх учителів початкових класів до оцінювання навчальних досягнень молодших школярів. Нові технології навчання (96). с. 14-20. ISSN 2710-3579

[img]
Перегляд
Text
Download (570kB) | Перегляд

Опис

У статті обґрунтовується необхідність професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до оцінювання навчальних досягнень учнів як обов’язкової складової освітнього процесу і важливого елемента нової освітньої реформи. На основі аналізу наукової літератури розкрито сутність, особливості й ознаки формувального оцінювання, що активно впроваджується в Новій українській школі. Представлено результати проведеного анкетування за розробленим авторами опитувальником.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: підготовка майбутніх учителів початкових класів, молодші школярі, оцінювання навчальних досягнень, Нова українська школа, формувальне і підсумкове оцінювання.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 13 Січ 2023 20:41
Останні зміни: 13 Січ 2023 20:41
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35840

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу