Формування основ англомовної писемної компетентності на старшому ступені навчання засобами іноземної літератури

Гуманкова, О. С., Кулак, В. І., Гребенюк, І. М. (2023) Формування основ англомовної писемної компетентності на старшому ступені навчання засобами іноземної літератури. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 1 (59). с. 298-304. ISSN 2308-4863

[img]
Перегляд
Text
Download (524kB) | Перегляд

Опис

У статті висвітлено питання формування основ англомовної писемної компетентності на старшому етапі навчання засобами іноземної літератури. Проаналізовано сутність поняття «писемне мовлення». На основі аналізу наукової літератури окреслено основні характеристики писемного мовлення учнів старшої школи та визначено послідовність дій вчителя в процесі організації цього виду навчання. Доведено, для того, щоб навчання писемного мовлення учнів старшої школи проходило плідно, необхідно у процесі навчання іноземної мови звертатися до врахування вікових та психологічних особливостей учнів, оскільки особливості навчально-методичної роботи побудовані на основі врахування вікових, психологічних особливостей учнів. Авторами визначено етапи формування основ писемного мовлення засобами іноземної літератури: підготовчий, тренувальний, етап вільного письма. Підготовчий етап полягає у формуванні навичок здійснення письмової мовної діяльності як креативної і допомагає автору сконцентрувати свою увагу на проблемі, акумулювати ідеї і знайти найкращі шляхи, щоб їх висловити. Тренувальний етап реалізує діяльнісний компонент письмової компетентності і поєднання умінь писемного мовлення з активною пізнавальною діяльністю студента. Етап вільного письма полягає у висловлюванні у письмовій формі думок, почуттів, емоцій, спонтанних ідей, незважаючи на граматику, стилістику, орфографію. Представлено практичну ілюстрацію кожного етапу в процесі формування основ англомовної писемної компетентності засобами іноземної літератури, конкретизовано навчальні стратегії, зокрема метакогнітивні, які набувають цілеспрямованого розвитку на кожному етапі уроку з англійської мови. Писемне мовлення автори вважають дієвим засобом оптимізації формування іншомовної комунікативної компетентності учнів старшої школи. Ключові слова: писемна компетентність, етапи формування писемної компетентності, розвиток навичок письма, види письма, літературні твори, учні старшої школи.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: лаборант В. С. Кравець
Дата внесення: 16 Бер 2023 15:40
Останні зміни: 16 Бер 2023 15:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36331

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу