Роль мотиваційного компоненту професійно-педагогічної діяльності вчителів інформатики у контексті організації взаємонавчання учнів

Карплюк, С. О. (2010) Роль мотиваційного компоненту професійно-педагогічної діяльності вчителів інформатики у контексті організації взаємонавчання учнів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (54). с. 54-57. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (141kB) | Перегляд

Опис

У статті проаналізовано роль мотиваційного компонента щодо використання ідей колективного навчання у професійно-педагогічній діяльності вчителів інформатики загальноосвітніх навчальних закладів . Досліджено мотиви, які спонукають педагогів до використання взаємонавчання. Наведено статистичні дані оцінювання мотиваційної сфери вчителів інформатики в ході його застосування.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: Л. А. Лупаренко
Дата внесення: 14 Квіт 2011 09:25
Останні зміни: 14 Черв 2016 19:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4654

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу