Професійна готовність майбутніх учителів математики як психолого-педагогічна проблема

Семенець, Л. М. (2009) Професійна готовність майбутніх учителів математики як психолого-педагогічна проблема. Формування інформаційної компетентності студентів у процесі навчання природничо-математичних дисциплін // Матеріали Міжвузівського регіонального наукового семінару. с. 64-69.

[img]
Перегляд
Text
Download (204kB) | Перегляд

Опис

проаналізувано зміст поняття "професійна готовність" у психолого-педагогічних дослідженнях, визначено структуру професійної готовності майбутніх учителів, здійснено системно-функціональний аналіз спроектованої цілісності.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: професійна придатність, професійна готовність
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання
Користувач, що депонує: Кафедра охорони праці та цивільної безпеки
Дата внесення: 27 Груд 2011 09:30
Останні зміни: 14 Серп 2015 23:27
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5607

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу