Дидактичні мистецькі завдання, ігри, тести як невід’ємна складова професійної підготовки майбутнього вчителя музики

Плотницька, О. В. (2004) Дидактичні мистецькі завдання, ігри, тести як невід’ємна складова професійної підготовки майбутнього вчителя музики. Творча особистість учителя як передумова інноваційних процесів у початковій школі: Матер. Всеукр. наук.-практ. конф. / Відп. ред. В.Г. Тарасов.. с. 185-188.

[img]
Перегляд
Text
Download (161kB) | Перегляд

Опис

Розвиток інтегративних художньо-творчих умінь майбутнього вчителя музики.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Художньо-педагогічна діяльність, розвиток інтегративних художньо-творчих умінь
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти
Користувач, що депонує: Н.С. Борисенко
Дата внесення: 24 Січ 2012 12:57
Останні зміни: 14 Серп 2015 23:59
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6049

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу