Класифікація навчально-ігрових проектів у підготовці майбутніх учителів до інноваційної діяльності

Плахотнюк, Н. П. (2010) Класифікація навчально-ігрових проектів у підготовці майбутніх учителів до інноваційної діяльності. Педагогічний альманах: Збірник наукових праць (7). с. 154-161.

[img]
Перегляд
Text
Download (259kB) | Перегляд

Опис

У статті представлена класифікація навчально-ігрових проектів на основі виділення їх сутнісних ознак. Навчально-ігровий проект визначається через аналіз понять „гра” та „навчальний проект”, узагальнення наявних класифікацій педагогічних проектів та педагогічних ігор. У класифікації виділено п’ять критеріїв та відповідно до них види навчально-ігрових проектів. Розглянуто використання навчально-ігрових проектів у професійній підготовці майбутніх учителів.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: навчально-ігровий проект, класифікація, навчально-педагогічні ігри
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач, що депонує: завідувач С. О. Гавриловський
Дата внесення: 13 Бер 2012 08:18
Останні зміни: 15 Серп 2015 00:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6777

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу