Підхід критичного мислення до формування інформаційно-аналітичних умінь

Карпенко, Є. М. (2011) Підхід критичного мислення до формування інформаційно-аналітичних умінь. Матеріали 16 міжнародної конференції TESOL „Сучасні напрями дослідження англійської мови: лінгвістичний та методичний аспекти”. с. 60-61.

[img]
Перегляд
Text
Download (103kB) | Перегляд

Опис

В статті розглядаються можливі шляхи поетапного формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх вчителів, які відповідають інноваційним освітнім тенденціям. Автор аналізує поняття інформаційно-аналітичних умінь та пропонує можливі шляхи їх поетапного формування у контексті підходу критичного мислення.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Інформаційно-аналітичні уміння, інноваційні освітні тенденції, підхід критичного мислення
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: завідувач С. О. Гавриловський
Дата внесення: 23 Квіт 2012 08:21
Останні зміни: 15 Серп 2015 01:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7149

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу