Закономірності процесу сприймання літературних творів старшокласниками

Усатий, А. В. (2012) Закономірності процесу сприймання літературних творів старшокласниками. Українська література в загальноосвітній школі (3). с. 16-22.

[img]
Перегляд
Text
Download (187kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядаються особливості сприймання літературних творів учнями старших класів, закономірності формування читацьких умінь старшокласників, які удосконалюються в процесі навчання, необхідних для розуміння й осягнення змісту літературних художніх творів. Головна їх мета - зацікавити учнів читанням художнього твору, в процесі чого формується читацькі уміння: учні навчаються аналізувати твір, розуміти його з’ясувати його місце в розвитку літературного процесу, з’ясовувати позицію автора і сприймання ним епохи, бути компетентним в галузі сприймання та аналізу текстів різних жанрів в тому числі й художніх

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Читацькі уміння, сприймання, пізнання, творчі здібності
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
P Мова та література > PN Література (Загальне)
Підрозділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання
Користувач, що депонує: Виктория Игоревна Пустохина
Дата внесення: 14 Черв 2012 10:31
Останні зміни: 15 Серп 2015 01:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7586

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу