Застосування ортогонального підходу до побудови структури особистості для розробки моделі педагогічної обдарованості

Антонова, О. Є. (2010) Застосування ортогонального підходу до побудови структури особистості для розробки моделі педагогічної обдарованості. Структура особистості обдарованої дитини у віковому вимірі : матеріали всеукраїнського науково-практичного семінару. с. 6-14.

[img]
Перегляд
Text
Download (169kB) | Перегляд

Опис

У статті проаналізовано сучасні підходи до розуміння сутності та структури особистості, як системоутворюючого чинника обдарованості. На основі ортогонального підходу до побудови структури особистості запропоновано трьохвимірну модель педагогічної обдарованості. За допомогою біографічного методу виокремлено основні компоненти пропонованої моделі.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: доцент Н.П. Бірук
Дата внесення: 04 Вер 2012 13:54
Останні зміни: 15 Серп 2015 01:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7595

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу