Технологія підготовки майбутнього вчителя початкової школи до розвитку інтелектуальної обдарованості учнів

Антонова, О. Є., Клименюк, Ю. М. (2009) Технологія підготовки майбутнього вчителя початкової школи до розвитку інтелектуальної обдарованості учнів. Виявлення та підтримка обдарованості учнів загальноосвітньої школи : матеріали науково-практичної конференції. с. 18-27.

[img]
Перегляд
Text
Download (155kB) | Перегляд

Опис

У статті на основі аналізу сучасної психолого-педагогічної та фахової літератури з проблеми обдарованості обґрунтовано необхідність спеціальної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до навчання інтелектуально обдарованих учнів. Авторами уточнено поняття "інтелектуальна обдарованість", "готовність вчителя до роботи з інтелектуально обдарованими учнями", презентовано структуру готовності майбутнього вчителя початкової школи до роботи з інтелектуально обдарованими учнями. Крім того, пропонується технологія підготовки вчителя до відповідної діяльності, її основні компоненти, критерії оцінювання готовності студентів до роботи з обдарованими учнями, а також описано критерії і показники рівнів цієї готовності.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: доцент Н.П. Бірук
Дата внесення: 19 Лист 2012 11:11
Останні зміни: 15 Серп 2015 02:17
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8272

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу