Використання методу багатомірного факторного аналізу в процесі діагностики організаційної культури підприємств харчової промисловості

Харчишина, О. В. (2011) Використання методу багатомірного факторного аналізу в процесі діагностики організаційної культури підприємств харчової промисловості. Економіка харчової промисловості (3). с. 48-52.

[img]
Перегляд
Text
Download (328kB) | Перегляд

Опис

Розглянуто результати застосування методу багатомірного факторного аналізу в процесі оцінки організаційної культури підприємств харчової промисловості. Первинні фактори розраховані на основі результатів анкетування керівників підприємств харчової промисловості Житомирської області. Визначено п’ять синтетичних факторів формування організаційної культури на досліджуваних підприємствах.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: організаційна культура, харчова промисловість, багатомірний факторний аналіз
Теми: H Соціальні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила > HD28 Управління. Індустріальне управління
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Лаборант Белла Антонян-Шевчук
Дата внесення: 20 Лист 2012 14:08
Останні зміни: 15 Серп 2015 02:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8326

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу