Концепция обучения одарённых студентов в высших педагогических учебных заведениях

Антонова, О. Є. (2010) Концепция обучения одарённых студентов в высших педагогических учебных заведениях. Вектор науки Тольяттинского Государственного Университета: Серия: Педагогика, психология (3 (3)). с. 20-23.

[img]
Перегляд
Text
Download (145kB) | Перегляд

Опис

У статті проаналізовано досвід роботи Житомирського державного університету імені Івана Франка з обдарованою молоддю. Запропоновано основні підходи до організації навчального процесу з обдарованими студентами, виділено основні соціальні, економічні, організаційні, педагогічні умови ефективності цієї діяльності.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: доцент Н.П. Бірук
Дата внесення: 21 Лист 2012 12:34
Останні зміни: 15 Серп 2015 02:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8370

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу