Проблема фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи як словесників у контексті формування креативної мовнокомунікативної особистості сучасного педагога

Климова, К. Я. (2009) Проблема фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи як словесників у контексті формування креативної мовнокомунікативної особистості сучасного педагога. Наукові записки Вінницького державного педагогчного університету ім. М. Коцюбинського. с. 190-194.

[img]
Перегляд
Text
Download (334kB) | Перегляд

Опис

Автором здійснено спробу розкрити зміст поняття "креативність" у площині проблеми формування мовнокомунікативної особистості майбутнього вчителя початкових класів; відстежити взаємозв’язок інтелектуального і матеріального компонентів навчального середовища ВНЗ як умови формування креативності студентів; охарактеризувати ефективні форми співпраці ВНЗ зі школою у забезпеченні процесу безперервної мовної освіти та формуванні творчої мовнокомунікативної особистості.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: креативна мовнокомунікативна особистість, навчальне середовище ВНЗ, безперервна мовна освіта
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: лаборант Н.І. Бєлова
Дата внесення: 16 Січ 2013 11:30
Останні зміни: 15 Серп 2015 03:27
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9040

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу