ОСНОВНІ ЕТАПИ ПРОЕКТУВАННЯ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЛАСНОГО КОЛЕКТИВУ

Прищепа, С. М. (2013) ОСНОВНІ ЕТАПИ ПРОЕКТУВАННЯ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЛАСНОГО КОЛЕКТИВУ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). с. 157-160. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (237kB) | Перегляд

Опис

У статті проаналізовано позиції учених стосовно визначення сутності поняття "проектування" та його функцій, обґрунтовано актуальність та особливості проектування виховної діяльності класного колективу. Визначено п’ять основних етапів проектування виховної діяльності класного колективу (початковий, власне проектування, впровадження проекту, корекція проекту та заключний) та проаналізовано основні завдання педагога на даних етапах.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 06 Черв 2013 10:53
Останні зміни: 15 Серп 2015 04:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9579

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу