Мовнокомунікативні вміння як складова професійного мовлення майбутнього вчителя початкових класів

Підгурська, В. Ю., Поліщук, Т. В (2013) Мовнокомунікативні вміння як складова професійного мовлення майбутнього вчителя початкових класів. Проблеми філології в педагогічному дискурсі: збірник наукових праць (за матеріалами семінарів, проведених Експериментально-тематичним центром навчальної та науково-дослідницької діяльності ЖДУ ім. І. Франка в 2012-2013 н.р.) / За ред. К. Я. Климової. с. 66-70.

[img]
Перегляд
Text
Download (326kB) | Перегляд

Опис

передачі знань. Існує пряма залежність між мовнокомунікативними вміннями педагога й успішністю сприйняття і запам’ятовування знань учнями. Мовлення вчителя може зробити це сприйняття доступним і цікавим, а може й ускладнити його. Мова має не тільки інформувати, але й впливати на свідомість, почуття учнів, спонукати їх до міркування, до вчинку. Тому вчитель постійно має міркувати над змістом сказаного, над темпом, ритмом, логікою.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Мовнокомунікативні вміння,функції мови, педагогічне мовлення, педагогічне мовлення
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: лаборант Н.І. Бєлова
Дата внесення: 11 Жов 2013 11:36
Останні зміни: 15 Серп 2015 04:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9934

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу