Вгору на рівень |
Цюряк, І. О., Стецюк, Є. Д., Грушак, І. В. (2024) Готовність диригента до проведення репетиційної роботи з колективом виконавців. Modern problems of science, education and society. Proceedings of the 11th International scientific and practical conference. с. 1116-1122.
Грушак, І. В., Одайник, С. І. (2023) Імідж виконавця музично–театрального жанру в соціокультурних умовах сьогодення. Збірка статей IV Міжнародної науково-практичної конференції Modern research in science and education. с. 687-691.
Цюряк, І. О., Стецюк, Є. Д., Грушак, І. В. (2023) Деякі особливості автентичного виконання вокальної музики епохи ренесансу сучасними музикантами. European scientific congress. с. 419-424.
Грушак, І. В., Борисенко, Н. С. (2023) Значущість стильових процесів епохи романтизму для сучасної мистецької освіти. Проблеми та перспективи розвитку сучасної освіти в умовах транснаціональних інноваційних змін: Збірник матеріалів ХХVІІ Міжнародної науково-теоретичної конференції. с. 22-25.
Цюряк, І. О., Грушак, І. В. (2023) Духовна музика як особливий тип музичної культури. In: The 5th International scientific and practical conference “Modern problems of science, education and society”, July 17-19, 2023, Kyiv.
Борисенко, Н. С., Грушак, І. В. (2022) Методичні рекомендації до проведення й проходження навчальної (мистецької) практики в умовах очного та дистанційного навчання для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 014.13 Середня освіта (Музичне мистецтво). [Навчальний матеріал]
Цюряк, І. О., Чернишова, А. М., Грушак, І. В. (2024) Сучасне музичне мистецтво ХХ–ХХІ століття. ЖДУ ім. Івана Франка.
Борисенко, Н. С., Роговська, Є. В., Грушак, І. В. (2024) Методичні рекомендації до проведення й проходження навчальної (концертно-педагогічної) практики в умовах очного та дистанційного навчання для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 014.13 Середня освіта (Музичне мистецтво). Житомир : ЖДУ ім. І.Франка.